سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب فان و سرگرم

نظر

تولد حضرت قاسم چه روزی است در سال 97 - ولادت حضرت قاسم کی هست - در سال 1397 تولد حضرت قاسم کی هست

تولد حضرت قاسم چه روزی است

تولد حضرت قاسم چه روزی است در سال 97

در این مطلب از سایت خبری جونا اطلاعات کاملی از تاریخ ولادت حضرت قاسم در سال 1397 به صورت کامل بررسی می شود.همچنین برای دیدن مطالب مشابه به قسمت امروز چندمه مجله اینترنتی جونا مراجعه فرمایید

 ولادت حضرت قاسم کی هست

ولادت حضرت قاسم (ع) روز پنجم ماه رمضان سال  1439 هجری قمری برابر با 31 اردیبهشت ماه سال 1397 همجری شمسی مصادف با 21 ماه آوریل 2018 میلادی می باشد.

زندگنامه حضرت قاسم (ع)

حضرت قاسم بن الحسن ‏علیه السلام فرزند امام حسن مجتبى ‏علیه السلام است در مورد تاریخ ولادت ایشان اطلاع دقیقى در دست نیست ولى عموما در پنجم رمضان شهرت یافته است. مادر او بانویى بزرگوار به نام ام ولد است که نام ایشان نجمه بوده است. حضرت قاسم‏ علیه السلام حدود 2-3 سال قبل از شهادت پدر بزرگوارش دیده به جهان گشود.

تولد حضرت قاسم چه روزی است در سال 97 - ولادت حضرت قاسم کی هست

 ولادت حضرت قاسم کی هست

از این رو با عموى مهربان خویش حضرت اباعبدالله الحسین‏ علیه السلام خو گرفته بود. و در دامان امام حسین ‏علیه السلام پرورش یافت.ظاهراً شکل و شمایل ظاهرى و خصوصیات دیگر حضرت قاسم ‏علیه السلام شباهت بسیارى به پدر بزرگوارش امام حسن ‏علیه السلام داشته

به گونه ‏اى که امام حسین ‏علیه السلام با دیدار او از برادر محبوب خویش یاد مى ‏کرد و فرزند برادرش را در آغوش مى‏ گرفت و نوازش مى ‏کرد. چهره ‏ى آن حضرت چنان زیبا و دل ‏انگیز بود که او را به پاره‏ ى ماه یا ستاره‏ ى زیبا تشبیه کردند .


تولد حضرت قاسم چه روزی است در سال 97 - ولادت حضرت قاسم کی هست - در سال 1397 تولد حضرت قاسم کی هست