سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب فان و سرگرم

نظر

دانلود اهنگ چه بی ریاست نجابت سلامت کیفیت 320 همراه با رمیکس و شعر اهنگ

دانلود آهنگ ریمیکس آهای دختر چوپون , دانلود موزیک ویدیو دختر چوپون سیاوش شمس,دانلود آهنگ آی

دختر چوپون داره میاد بارون

دانلود اهنگ چه بی ریاست نجابت سلامت

 

 چه پاک و آشناست ساده نگاهت چه بی ریاست نجابت سلامت 

 

 من حتی توی خوابم نمیدیدم که چشمام وا بشه به روی ماهت 

 

 از توو پس کوچه ی تنهای دل عشقتو منو صدا کرد 

 

 خودمو بی خبر از من گرفت با تب عشق آشنا کرد 

 

آهای دختر چوپون آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی توو دشتو بیابون 

 

 از این سو به اون سو 

 

آهای دختر چوپون آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی توو دشتو بیابون

 

از این سو به اون سو 

همه عالمو من گشتم و دیدم تا به دشت دیار تو رسیدم 

 

 زیر چارقد گلدار روی موهات منم به عشق آخرم رسیدم 

 

آهای دختر چوپون آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی توو دشتو بیابون

 

از این سو به اون سو

 

 از اون راه رفتنت تا رقص موهات گل خورشید روی لبهات 

 

 منو تا اوج بودن میکشونی 

 

 اگه جا بدی دستامو توو دستات

 

 هوس بوسه ز لبهای تو انگاری خوابه و رویاست 

 

 شبو تا صبح به سحر رسوندن با تو انگار که ی دنیاست 

 

 آهای دختر چوپون آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی توو دشتو بیابون 

 

 از این سو به اون سو 

 

 آهای دختر چوپون آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی توو دشتو بیابون 

 

 از این سو به اون سو 

 

Oct 31, 2017 - چه بی ریاست نجابت سلامت من حتی توی خوابم نمی دیدم که چشمام وا بشه به روی ماهت از تو پس کوچه تنهای دل عشق تو منو صدا کرد خودمو بی خبر از من ...

 

Feb 19, 2015 - دانلود آهنگ آهای دختر چوپون با لینک مستقیم . متن آهنگ آهای دختر چوپون . دانلود موزیک ویدیو آهای دختر چوپون . متن اهنگ. ... چه بی ریاست نجابت سلامت

May 7, 2018 - دانلود آهنگ سیاوش شمس دختر چوپون Download Music Siavash Shams Dokhtare Chopoon ... چه پاک و آشناست ساده نگاهت چه بی ریاست نجابت سلامت.

دانلود آهنگ سیاوش شمس دختر چوپون ( آهای دختر چوپون دل دیوونمو کشوندی توو دشت و بیابون ) امشب ... چه پاک و آشناست ساده نگاهت چه بی ریاست نجابت سلامت ???.

... به اون سو چه پاک و آشناست ساده نگاهت چه بی ریاست نجابت سلامت من حتی توی خوابم ... صدا کرد خودمو بی خبر از من گرفت با تب عشق آشنا کرد آهای دختر چوپون آهای دختر ... لیست بهترین و خاطره انگیز ترین آهنگ های فارسی با لینک دانلود دانلود آهنگ های ...

Jan 25, 2018 - چه بی ریاست نجابت سلامت من حتی توی خوابم نمی دیدم که چشمام وا بشه به روی ماهت از تو پس کوچه تنهای دل عشق تو منو صدا کرد خودمو بی خبر از من ...