سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب فان و سرگرم

نظر
دانلود اهنگ رضا بهرام توبه کردی و شکستی با لینک مستقیم و همراه با متن :  دانلود آهنگ رضا بهرام کاش دانلود آهنگ کاش رضا بهرام دیدی که آخر ز پرواز دلت جا ماندم من یک غم ادامه ... دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی ، - دانلود آهنگ جدید رضا بهرام کاش ? دانلود اهنگ دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی به نام کاش از رضا بهرام به همراه تکست و بهترین ...

دانلود اهنگ رضا بهرام توبه کردی و شکستی

دانلود اهنگ توبه کردی و شکستی رضا بهرام با لینک مستقیم و همراه با متن
دانلود آهنگ رضا بهرام کاش (تو همانی که رگ خواب مرا میدانی) | بهترین ... دانلود آهنگ جدید رضا بهرام کاش ? دانلود اهنگ دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی به نام کاش از رضا بهرام به همراه تکست و بهترین ...
دانلود آهنگ رضا بهرام به نام کاش - رز موزیک متن آهنگ کاش رضا بهرام. دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی تو امید هر که بستی رفت و آخرش شدی تنها من یک غم ادامه دارم من بغض آخرین قرارم که هنوز در ...
دانلود آهنگ رضا بهرام کاش 320 و 128 + متن آهنگ - تابا موزیک دانلود آهنگ رضا بهرام کاش دانلود آهنگ کاش رضا بهرام دیدی که آخر ز پرواز دلت جا ماندم من یک غم ادامه ... دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی
دانلود آهنگ کاش از رضا بهرام (دل با چه رویی عاشق هستی) با کیفیت عالی ...رضا بهرام کاش ، دانلود آهنگ کاش از رضا بهرام از جوان موزیک . دانلود اهنگ کاش با ... دل ? توبه کردی و شکستی ? دل با چه رویی عاشق ? هستی ؟
دل با چه رویی : عاشق هستی…?
تو امید هر که : بستی
رفت و آخرش : شدی تنها…?
من یک غم : ادامه دارم
من بغض : آخرین قرارم…?
که هنوز در : انتظارم…?
برسی به داد این شب ها
تو همانی که رگ خواب مرا میدانی
تو همانی که به : درد دل من درمانی…?
باورت کردم و : گفتی تا ابد میمانی…?
دیدی آخر که تو : رفتی و من این جا ماندم
دیدی آخر که ز پرواز : دلت جا ماندم…?
تنها یار بی کسی را : دیدی تنها ماندم …?
هم اینک شما کاربران گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین کاش با صدای رضا بهرام به همراه تکست و کیفیت های 320 و 128 در موزیکدل دعوت میکنیم.